Sjuk... Usssch!

Hej allihop!

Jag har nu varit sjuk i 2 dar.
Och kunde inte blogga igår för datan cpade då .___.

Men nu är jag tbx ^^)

Och jag börjar med DAGENS SPELTIPS OwO
Dagens speltips är Epic Mickey!
Jag säger så här:
Det är bra grafik och roliga uppgifter
Men också rätt klurig.
Jag fattar faktis inte hur man kmr genom andra portar man har gått igenom.
Så det kan bli ett...jaaa.. Vi säger helvete.
Men annars är den super och ett bra spel.
Du spelar Musse Pigg. Det går ut på att göra allt som vanligt igen och rädda "Den tecknade staden"
Den har också mini-spel. Som är både roliga och fantasifulla.


Den får 3 stjärnor av mig



DET VAR DAGENS SPELTIPS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0