Jipppi!.!.!.!

Igår var jag väldig glad ^.^

Det var så vad hade köpt en klänning och kjol från tradera ( och de hade köpt det från BodyLine)
Men jag sov över med Bäca... Och trodde paketet skulle kommit i måndags.
Så jag ringde och fråga så här:
Hej mamma det blev lite oplanerad för idag... Men har mina saker kommit?
Hon:
Japp de står precis brevid mig.
I nästa sekund var jag där med Bäca xD

____________________________________________________________________________

Bilder går tvärr inte ladda upp för jag hittar inte min sladd. D:
Dagens spel tips är ........
Riding Club Champions! (WARNING FÖR HEEEST NÖRDAR)
Spelet är ett av mina favorit spel.
Man kan ladda ner den och köra den för ett bra tag men sen går den tyvärr ut.. D:
Man kan oxå köpa spelet.. Det är bara det att den oxå går ut nån gång.
Typ om ett år... Man orkar kke inte köra det hela tiden ju xD
Iallafall Bli blir medlem och sen skapar du en egen karaktär och egen hest ( jag skriver hest istället för häst) Sen har du en egen LAGOM STRÄNG tränare ( MIN ÄR AS STRÄNG BTW)
När du har nått level två kan du börja tävla mot andra i världen mede grenarna hoppning och sån här konhinder grej som jag aldrig kmr ihåg :/... :D
Men om du bara vill köra solo så finns oxå dressyr tillfälligt
DET VAR DAGENS TIPS O_O
^^




Den får
GRATTIS ^^
___________________________________________________________________________________



Dagens Hiss eller DISS


Dagens Diss är :..:
Om man köper nåt från internet och det tar tusen timmar D:..


Dagens Hiss är :..:

Om nån gör beröm eller nåt sånt.
Vem blir inte glad av beröm eller en kram och sånt ^.^

Kommentarer
Postat av: Hanna & Rebecka

Nu har vår tävling "månadens läsare" avgjorts. Kika in på bloggen och se om du har utsetts som vår vinnare!

2011-03-06 @ 18:08:10
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0