Hejsan!

Hej folket!
Det här är mitt lilla söta första inlägg...
Ni kanske vill ha lite fakta om mig.

En flicka blev född den 4 juli 1997 i Tyskland. Hennes brosa tyckte hon hade så vackra ögon så hon blev döpt till Julia (Namnet betyder den glittrande). Hennes bror älskade henne och lekte med henne alltid.
När hon blev 3 börja hon gråta lite för mycket och hennes brosa ville inte veta nåt av henne mer..
Hon blev 4 och de blev tvunga att flytta till Svergie. Hon lärde sig snabbt svenska och fick lätt vänner, men var lite blyg. Första skolan var hon poulär
Andra skolan blev hon mobbad för hon var vit. Och tredje var hade hon några vänner. Men sen flytta de till en underbar by som namnet var Borensberg. Då börja hon i 5:an men hade inte så mycket vänner. Men när hon börja sexan fick hon världens bästa kompisar och fick en ny stil... Fashioncore.


Det var lite om mig
Skicka en kommentar om ni vill ^^)



Men Nu är dagens HISS ELLER DISS! OMMMMG!


Jag börjar med diss idag
Diss för stressiga människor. De är ibland jobbiga
inte alla alltså men en del


Dagens hiss är:
godis och att man kan teckna!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Fin blogg du har:-D

2011-02-16 @ 15:46:30
URL: http://ponnynlaban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0